Subject: FW: Elliko Kõiv jagas teiga dokumenti „7.1-2242339-2 14.03.2024 Valjaminev kiri“
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 07:45:32 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Aro Kivisild <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 1:52 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Elliko Kõiv jagas teiga dokumenti „7.1-2242339-2 14.03.2024 
Valjaminev kiri“

Tere

Kahjuks keeldus Risti kinnistu omanik notarisse tulekust, mille tulemusel 
pidime projekti ümber tegema.

Lahendus muutus Tallinn-Rapla-Türi teega ristumise osas, kus ristumine 
toimub pärast projekteeritud Risti kinnistu sissesõiduteed.

Allolevalt lingilt saab korrigeeritud lahenduse alla laadida.

https://1drv.ms/u/s!AgMI5WWjLgKximeSaU3V3qvn-2hi?e=CZPqDA

Oleksin väga tänulik, kui saaksid selle projektiga tegeleda esimesel 
võimalusel, kuna meie töö tähtaeg hakkab otsa saama.

Tervitades

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 14, 2024 7:46 PM
To: Aro Kivisild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elliko Kõiv jagas teiga dokumenti „7.1-2242339-2 14.03.2024 
Valjaminev kiri“

Tere Aro

Palun anna tagasisidet, kas sai dokumendi alla laadida ja kas avaneb.

Tervitades

Elliko

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 14, 2024 7:44 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elliko Kõiv jagas teiga dokumenti „7.1-2242339-2 14.03.2024 
Valjaminev kiri“

Elliko Kõiv jagas teiega faili

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Pilve kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 15 maaüksuse piires ja 
tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 14.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/2339-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee

 <https://365mkm-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/elliko_koiv_transpordiamet_ee/EQZyYM59HyxJt6vbgxtilrsBGBs8t1rzWFETWCiH266YxQ?e=4%3aOioPdS&at=9>

 <https://365mkm-my.sharepoint.com:443/:u:/g/personal/elliko_koiv_transpordiamet_ee/EQZyYM59HyxJt6vbgxtilrsBGBs8t1rzWFETWCiH266YxQ?e=4%3aOioPdS&at=9> 
7.1-2242339-2 14.03.2024 Valjaminev kiri

Seda linki saavad kasutada ainult selle sõnumi otsesed adressaadid.

 <https://365mkm-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/elliko_koiv_transpordiamet_ee/EQZyYM59HyxJt6vbgxtilrsBGBs8t1rzWFETWCiH266YxQ?e=4%3aOioPdS&at=9>

 <https://aka.ms/privacy> Privaatsusavaldus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.